19. tammikuuta 2014

SE mekko on löytynyt!

Nyt tuntuu siltä, että ois rakastunut tai ainakin ihastunut. Nyt se on löytynyt. Vaikkakin hieman liian ajoissa.. Siis THE MEKKO, tai ainakin luulen niin että se on tämä. Hih, vatsassa perhosia ja voin kuvitella itseni tähän mekkoon. Kulkevani alttarille tässä, tämä se on. Aivan ihana. Rakkauteni <3 

Adele/38003




Mitä jos en löydä tätä enään ensi vuonna? Mitä jos ostan sen nyt ja se on mulle liian suuri? Mitä jos tää ei ookkaan sittenkään se rakkaus? Mitä jos en mahdu pukuun? 

Tämän mä tahdon ja tämän aijon ostaa, sano kuka tahansa mitä tahansa! Olen rakastunut! Tosin rakkauden eteen pitää tehdä töitä ja lähden nyt ulkoiluttamaan läskiä. Adios! Tervetuloa hoikkuus ja allittomuus! 

11 kommenttia:

  1. Puku näyttää upealta! Itse hankkisin sen mahdollisimman pian, niin malttamaton olisin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on upea! Ja sanoinkin tästä Petrille että tää pitää kotiuttaa, mies vaan tokas takas että jos se siltä tuntuu niin anna mennä vaan :D

      Poista
  2. Ooh! Onpa kaunis! Nyt vaan kotiuttaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kaunis! Kyllä tämän mää kotiutan! Hitto se on ihana <3 i love love..

      Poista
  3. Aina voi myydä eteenpäin. :) suosittelen sovittamaan ja jos se on rakkautta niin älä epäröi. Minä epäröi liiankin pitkään pukuasioissa ja toivotaan et hääpäivän olen onnellinen valintaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se! Mun on pakko mennä sovittamaan tätä ja uskon että tää on rakkautta, mä tiesin jo nähdessäni että tää on se mun mekkoni =)

      Poista
  4. Kannattaa ehdottomasti sovittaa, ja jos se tuntuu oikealta niin go for it! Itselle kävi niin, että ihastuin erääseen pukuun, tilautin sen Atlantin yli ja menin sovitukseen, ja sitten puku ei ollut ollenkaan minunlaiseni. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mun on pakko ainakin sovittamassa tätä käydä! Ja aina voi toki myydä pois sitten jos se ei ookkaan se oikea.

      Poista
  5. Aivan järjettömän kaunis puku!<3 Juuri tuollaiseen mekkoon haluan itsekkin pukeutua hääpäivänäni. Tuo helma varsinkin on aivan täydellinen.

    VastaaPoista

Otan vastan risuja ja ruusuja =) Kommentit ovat blogin suola!