2. joulukuuta 2013

Ajatuksia

Sain yön aikana aivopierun kirjoittaa teille aiheesta miksi minä kirjoitan blogia ja Wedding Blog Awardsista, jos ei asiapuhe ole sinun juttusi voit skipata tämän kirjoituksen. Muistakaa myös se, että tämä on vain mielipiteeni eikä siittä kannata ottaa nokkiinsa.

Tämän perustaessani ajattelin, että nyt minulla on mahdollisuus kirjoittaa kaikki häihin liittyvät ajatukset ja suunnittella meidän häistämme juuri sellaiset mistä olemme aina puhuneet ja antaa myös lukijoille uusia ideoita.. Ajattelin myös, ettei kukaan eksy lukemaan blogiani. Nyt suunnittelussa on mukana 19 lukijaa ja 8 seuraa Bloglovinin kautta. Hämmästyin suuresti kuinka moni oikeasti lukee tätä. Minun ajatuksia häistämme, sekalaisia juttuja rakkaudesta ja parisuhteesta, ketä ne muka kiinnostaisi? Ilmeisesti teitä kiinnostaa lukea niitä ja kiitokset siittä jo nyt, että olen saanut teidät! Olette ihania! 

Kirjoitan myös siksi, että olen pitkiä aikoja yksin kotona. Petri opiskelee ja tekee pitkiä päiviä myös töissä, joten kotona on hyvin hiljaista. Bloggaaminen on Facen tavoin ovi ulkomaailmaan. On vain minä, läppäri ja kahvimuki. Joka ilta mietin sänkyyn mennessäni mitä kirjoitan teille huomenna tai mitä aiheita haluan käsitellä teidän kanssanne.

 Hääbloggaus on kuitenkin osalle hetki elämästä. Toisilla se jatkuu vielä vihkimisen jälkeen. Itse en tiedä tulenko jatkamaan sen tärkeän päivän jälkeen kirjoittamista, mutta sinne on vielä niin pitkä matka. Enkä tahdo vielä teille hyvästejä jättää! Itku aina meinaa tulla kun joku ilmoittaa saapuneensa viimeiseen kohteeseen ja kotimatka voi alkaa. 


Hääblogeissa pyörii paljon myös kilpailuja ja haasteita, joihin pyydetään ottamaan osaa. Itse olen päättänyt etten tule ottamaan osaa näihin, koska haluan vain kirjoittaa ajatuksiani meistä ja häistä. En siis tule teitä muistuttamaan Wedding Blog Awardsien äänestyksestä tai mistään muustakaan. Kuitenkin kiitän kovasti, jos joku meitä muistaa äänellänsä. En vain tahdo lähteä kilpailemaan Suomen parhaasti hääblogi tittelistä, koska jokaisella on erillainen tavoite bloginsa suhteen. Toiset panostaa paljon bloginsa ulkonäköön ja lukijoihinsa, toiset taas kirjoittaa päiväkirja tyyppisesti itsellensä muistiin morsiusajasta. Itse olen jotain näiden väliltä.

Kilpailun lopputulokseen tulee varmasti vaikuttamaan yllämainittu ulkonäkö ja myös se paljonko sinulla on aktiivisia lukijoita, jotka jaksavat äänestää päivästä toiseen. Monet varmasti käyttävät myös sosiaalista mediaa hyväksensä ja pyytävät ääntä Facebookin tai vaikkapa Twitterin kautta. Vaihtoehtoja äänien kalasteluun on monia.

Ei ole kuitenkaan mitenkään mahdollista, että 6 lukijan blogi joka päivittyy kerran kuukaudessa pärjäisi 200 lukijan blogille. 

On kuitenkin suuri kunnia, että syksyllä aloitettu blogini on otettu mukaan kilpailuun. Kiitos teille jotka ovat sitä ehdottaneet. Vika ei ole missään nimessä teidän, etten lähde kilpailuun mukaan. Vika on kirjoittajassa, joka tahtoo pitää bloginsa vain heidän hääpäivän suunnittelua varten.


Mielestäni olen nyt asian loppuunkäsitellyt ja haluan vielä kerran kiittää teitä kaikkia! Olen taas päivittänyt blogia ja tehnyt sivun kaikille arvonnoille, joissa olen mukana. Muuten oikea sivupalkki tulee näyttämään hyvin tukkoiselta. Huomenna kerron teille miten meillä toteutetaan Photo Booth. Nähdään huomenna taas!



1 kommentti:

Otan vastan risuja ja ruusuja =) Kommentit ovat blogin suola!